Privātais Kabinets

RoboMarkets Privātais kabinets ir:

Bilances darbības

RoboMarkets klienti nogulda līdzekļus savos kontos bez jebkādām komisijām, jo Kompānija sedz visus ar komisijām saistītos izdevumus. Papildus tam, tirgoņiem ir iespēja pārskaitīt līdzekļus starp saviem Kompānijas kontiem bez jebkādas komisijas. Kā arī klientiem netiek pieprasīta komisija par līdzekļu izņemšanu no viņu RoboMarkets kontiem un Makiem divreiz mēnesī.

LASĪT VAIRĀK

Personīgā informācija

Informācija, kuru jūs nodrošinājāt reģistrācijas procedūras laikā var tikt apskatīta un rediģēta "Personīgās informācijas" sadaļā. Lai nodrošinātu augstu jūsu informācijas un līdzekļu drošību, mēs piedāvājam jums papildus aizsardzību, piemēram, SMS un papildu kodi.

LASĪT VAIRĀK

Konta pārvalde

Pilnīga kontrole jūsu Privātajā Kabinetā pār visiem darījumiem un darbībām, kuras ir veiktas tirdzniecības kontos: kontu atvēršanas un aizvēršanas, paroles un kredītpleca vērtības maiņas, darījumu vēstures skatīšanas un citas.

LASĪT VAIRĀK

Viss tirdzniecībai

"Lejuplāžu centra" sadaļā jūs variet izvēlēties vienu no profesionālajām tirdzniecības platformām un lejuplādēt to savā datorā vai viedtālrunī.

Papildus tam, RoboMarkets nodrošina savus klientus ar "VPS servera" pakalpojumu, kurš var palīdzēt viņiem iegūt 24/7 piekļuvi attālinātam RoboMarkets tirdzniecības serverim. Lai to izdarītu, viņiem ir jānosūta pieprasījums "Tavs VPS 2.0 serveris" sadaļā savā Privātajā Kabinetā.

Top-9 Biežāk uzdotie jautājumi:

01

Cik bieži man mainīt manu Privātā Kabineta paroli?

Jūsu Privātajā Kabinetā izvēlieties "Profila" sadaļu un ejiet uz "Mainīt Privātā Kabineta Paroli" lapu. Lai mainītu paroli, jums būs jāievada jūsu pašreizējā parole.

02

Ko man darīt, ja es norādīju neprecīzus datus reģistrācijas procedūras laikā?

Lai mainītu savu personīgo informāciju Privātajā Kabinetā, jums ir jāsazinās ar mūsu "Tiešsaistes Atbalstu".

03

Kā lai es uzrakstu biļeti?

Lai uzdotu mūsu Tiešsaistes Atbalstam jautājumu, aizpildiet speciālu formu "Tiešsaistes Atbalsta" sadaļā jūsu Privātajā Kabinetā.

04

Kā lai es verificēju savu bankas karti?

Lai verificētu jūsu karti, izvēlieties "Līdzekļu Menedžements" sadaļu, ejiet uz "Bankas Kartes" sadaļu jūsu Privātajā Kabinetā un augšuplādējiet jūsu kartes abu pušu skenētus vai fotografētus attēlus.

05

Kā lai es uzzinu par sadarbības partneru komisiju?

Lai uzzinātu par sadarbības partneru komisijas likmēm, pārbaudiet "Sadarbības Partneru Komisijas Likme" sadaļu. Informāciju par jūsu saņemto komisiju var atrast "Komisijas detaļas" sadaļā.

06

Kā lai es mainu kredītplecu?

Jūsu Privātajā Kabinetā, izvēlieties "Īstā Konta" sadaļu un ejiet uz "Mainīt kredītplecu" lapu. Kredītplecu var nomainīt tikai tad, ja kontam nav atvērtu pozīciju.

07

Kā lai es atjaunoju mana Privātā Kabineta paroli?

Ja jūs aizmirsāt savu Privātā Kabineta paroli, bet jums ir piekļuve E-pasta adresei, kuru izmantojāt reģistrācijas procedūras laikā, klikšķiniet "Aizmirsu Paroli". Gadījumā, ja jūsu E-pasts nav pieejams, sazinieties ar mūsu Tiešsaistes Atbalstu. Tiešsaistes Atbalsts.

08

Kā lai es nomainu mana konta paroli?

Jūsu Privātajā Kabinetā izvēlieties "Īstais Konts" sadaļu un ejiet uz "Mainīt paroli" lapu. Lai mainītu savu paroli, jums vajadzēt ievadīt jaunu simbolu virkni un to apstiprināt.

09

Kā lai es nomainu manu telefona numuru?

Ja jūsu telefona numurs ir verificēts un jums tam ir pieeja, jūs to varat mainīt "SMS verifikācija" sadaļā. Ja telefona numurs šobrīd nav pieejams, jūs variet to mainīt tikai sazinoties ar mūsu Tiešsaistes Atbalstu.